Friday, March 4, 2011

Aku,Senja & Rindu Yg Tak Pernah Hilang


"Dulu, saya pernah janji yg saya takkan bt awak sedih.tp saya pernah langgar janji yg sy cipta.tp kesedihan awk adlh kesakitan bg sy.sy xnak awk sedih.tp sy takut nak berjanji lg.sy hanya blh janji yg sya akan bt awk gembira spt yg sy rasa"+01798**** - 21 nov 2008 10:50 pm

...kamu lihatlah betul-betul....apakah saya gembira waktu ini?bagaimana bisa saya gembira...andai bahagia itu kamu tidak kembalikan...- ia masih ada bersama kamu! pulangkan pada saya... pliss~

4 comments:

yut said...

urmm..bersabar ok..nanti ader peluang dia kasi kat ko...

Nizam Ahmad said...

:(

aku mahu melihat gembira kamu yang dulu ...

Ad Rifza said...

Gembira itu kita cari tapi tidak semestinya kita akan dapat..

Wilayah Sepet Kuku said...

benar!..kenapa mereka fikir kebahagian itu mutlak buat mereka..kenapa mereka tak fikir..sebelah hati mana bisa utk merasai...pulangkan!..agar hati itu bisa berfungsi...