Monday, May 22, 2017

FOREVERMORE VS HERO SEORANG CINDERELLA



6 November 2014 dulu, di sini...saya pernah menulis tentang kisah ini, setelah cuma berjaya menonton hanya 15 episod dan kemudian blog yang saya follow untuk menonton drama ni kena block, terus harapan terkubur....

Tapi siapa sangka setelah lebih 2 tahun menunggu, 2017 buat julung kalinya teleserye ni bakal muncul di Astro Mustika dan Bella pada 22 mei 2017 iaitu hari ini, petang ini pada jam 4.00 - 5.00pm.

Apa yang boleh saya katakan... hahahaha it's like impian menjadi kenyataan.... 

Tadi waktu datang kerja mode dekoder astro telah saya setkan utk record this series petang ni. So malam ni berpeluang menyaksikan lagi drama ni....

Saya juga berharap satu hari nanti drama Dolce Amore lakonan mantap mereka berdua akan turut disiarkan juga.... seriously can't wait!


Tapi Eh... jangan buat2 lupa pulak, malam ni Hero Seorang Cinderella jugak akan mula ditayangkan... haha 

Honestly saya dah lama tak menonton drama melayu, kali terakhir adalah 7 Hari Mencintaiku (itu pun gigih mendonload drama itu, sebab kata orang drama tu best) tapi HSC ofkos saya akan save the date sebab FAZURA kot... haha



Oklah cakap banyak tak mau, malam nanti kita tonton ok.... chao~

2 comments:

Anonymous said...

slmt hari raya meer akungantaro :)

Mie said...

Selamat hari jadi meer