Friday, August 19, 2011

SALAM RAMADHAN

Assalamualaikum wbt

Lamanya saya tidak menjengah ke sini.....sudah melebihi satu bulan pun.Semua gara-gara kesibukan yang begitu menggila.Sehingga saya gagal memperuntukkan sedikitpun ruang untuk berkisah di sini.

Sebenarnya ada banyak cerita yang ingin diceritakan.... ada banyak hal yang ingin dikongsikan.Namun bila saat dihimpit dengan kesibukan kerja, semua hal yang ingin diceritakan bagai mendap di dasar hati....hati jadi lesu untuk merakam kisah, otak jadi letih untuk mencerna cerita....dan jemari manjadi kaku untuk terus-terusan menaip..... sudahnya semua terkumpul dan membukit di dalam hati.

Tapi, mungkin bagus juga begitu, kerana kebanyakan hal-hal yang dilalui agak kurang menyeronokkan.... lalu untuk apa ye terlalu ingin bercerita hal-hal yang tidak terlalu menyeronokkan...? bukankan yang indah itu lebih indah untuk diceritakan?! eheh!

Ramadhan sudah menghampiri minggu yang ke-4.Saat orang lain sudah sibuk bercerita tentang baju raya, saya masih memikirkan hal kerja.... saat orang lain sibuk mengira cuti yang bakal diambil... saya masih juga lagi memikirkan hal kerja....sangat meletihkan bukan?! but wut to do.... -

Insyaallah, lepas aidilfitri nanti saya akan kembali kerap menulis... harapnya kesibukan yang menggila ini akan mengurang sedikit... Agar saya lebih punya waktu buat diri sendiri... meski tidak terlalu lebih, cukuplah sekadar seimbang....

Jujurnya saya rindukan kehidupan saya sebelum ini...-

Jumpa lagi.. btw terima kasih datang bertandang.... :)

No comments: