Tuesday, May 22, 2012

Untuk Aku - OST Seindah Sakura


Untuk Aku
by Zehra Zambri
Song by Mimi Hamzah


masih adakah bahagia
yang akan datang dalam hidupku
puas sudah hatiku merintih sedih

disaat kau hulurkan tanganmu
mengubati luka di hatiku
kau berikan aku kekuatan untuk menjalani hidup ini

kini kau tinggalkan aku dan lepaskan genggamanmu
aku sendiri melayari hariku dalam duka
kuingin kau mengerti
hati dan cintaku hanya milikmu
selamanya

dekat denganku curahkan cintamu
sepenuh hatimu untuk aku

Harapan
by Hyper Act
song by Hyper Act


bicara mimpi itu
mengheretku ke dasar
gelapn tangannya menggapai tanganmu
dan munculnya dirimu
di pinggir laman itu
hangatmu menyambutku kembali
dan kumengerti mengapa masih berdiri
hadirnya siang berteman mentari
dan ku bersama bintang malammu mencari kasihku..

harapan
harapan menjadi layu
inginku bahagia bersama
menjadi kenangan memburu impian masa kita selamanya

dan anginkan memanggil
bagai ada musafir
hadirnay pergi tiada berjanji
mungkin seketika
kumerasa cintanya
bagai dibelai mimpi sempurna
dan taman ini tak bererti dan bersemi
tiada indah tanpamu di sini
dan ku jejaki walaupun hanya secebis kasihmu

+++++

Terima kasih, dengan adanya YOUTUBE saya dapat catch up kembali episod-episod lepas drama Seindah Sakura.Saya baru berkesempatan menonton 2 kali di tv lantaran kesibukan.Semalam saya berjaya menyudahkan empat episod sekaligus hingga jam 2:30 pagi.So far saya suka la dengan drama ni.Tak keterlaluan kalau saya katakan cerita ini sangat 'SWEET', dan menjadikan ini drama melayu pertama yang sanggup saya tengok dan sesekali sabar menunggu buffering di youtube.Ini drama melayu kedua yang betul-betul saya follow selepas drama Asmara.

** Meski bukan peminat Fasha Sandha... saya akui sangat suka tgk dia dalam drama ini... tahniah untuk sebuah lagi drama melayu yang menarik :)

No comments: